Over merchandise en merchandising

Roadburn merchandise

 

Mocht je bij het lezen van dit bericht denken: “goh, leuk, dat Roadburn, en dat is dus dit weekend? Daar wil ik nog wel even heen dan!”, vergeet het maar.

Roadburn is namelijk zonder twijfel het snelst uitverkopende festival van Nederland; gemiddeld duurt het een half uurtje voor de 2500 kaarten voor dit driedaagse festival vergeven zijn.

Wij hebben dit jaar een compleet assortiment aan merchandising verzorgd; een aantal verschillende shirts & girlies, hooded sweaters, caps, maar ook de backstagepassen en drie verschillende gelimiteerde gezeefdrukte posters.

Oh, en als je festivalhonger nu echt aangewakkerd is en je houdt van harde muziek; voor Neurotic Deathfest zijn nog minder dan 100 kaarten beschikbaar…

Deze post is geschreven door

Ik ben de eigenaar van Merchandise.nl. Naast dit blog (dat vakgerelateerd is) blog ik ook op Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en schrijf ik incidenteel voor Marketingfacts.nl.

Ik schreef al 344 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | Google+ | LinkedIn

Reacties zijn gesloten.