Over merchandise en merchandising

We gaan weer richting december… Strooigoed!

 

Wist je dat er ook strooigoed voor volwassenen bestaat? Zoals zwarte piet over enkele weken weer begint met aanbellen en handen vol snoep de gang/hal/kamer binnen te smijten, smijten bedrijven met een ander soort strooigoed…

De twee meest gebruikte artikelen die onder deze term vallen zijn pennen en aanstekers. Promotiemiddelen bij uitstek, want, ga maar na, hoe vaak steek jij een pen (of aansteker) onbewust in je zak? Hoe vaak laat jij je aansteker (of pen) ergens liggen?

Natuurlijk is dit ouwe koek voor de meesten onder jullie die zich bezig houden met promotie binnen het bedrijfsleven, maar desalniettemin; wist je dat een pen (of aansteker) vaak meer dan  5 keer van eigenaar wisselt? Effectievere reclame dan je zou denken, niet?

Deze post is geschreven door

Ik ben de eigenaar van Merchandise.nl. Naast dit blog (dat vakgerelateerd is) blog ik ook op Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en schrijf ik incidenteel voor Marketingfacts.nl.

Ik schreef al 344 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | Google+ | LinkedIn

Reacties zijn gesloten.