Over merchandise en merchandising

Ben jij een hengelaar of een aas-strooier?

 

Roy Huiskes (onze SEO adviseur) schreef een artikel over Linkbait en Linkbuilding.

Wijzelf zijn meer linkbuilders dan dat we aas uitgooien, met name voor Merchandise.nl. Regelmatig ga ik op zoek naar waardevolle links, echter, zoals Roy ook al zegt, daar gaat veel kostbare tijd inzitten en het resultaat is vaak minimaal.

Desalniettemin; er zit e.e.a. in de planning voor 2007 wat hopelijk wat waardevolle links oplevert 😉

Deze post is geschreven door

Ik ben de eigenaar van Merchandise.nl. Naast dit blog (dat vakgerelateerd is) blog ik ook op Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en schrijf ik incidenteel voor Marketingfacts.nl.

Ik schreef al 344 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | Google+ | LinkedIn

Geen reacties op “Ben jij een hengelaar of een aas-strooier?”

  1. Laurens says:

    Nou je staat al in de Marcom Top100 man, goed bezig!

  2. Met de juiste middelen valt de tijdsinvestering vaak wel mee…je moet alleen net even slimmer met de materie omgaan dan de collega’s 😉