Over merchandise en merchandising

de grote verwarring…

 

Het is begrijpelijk dat de verwarring bestaat met betrekking tot onze diensten, maar, wij leveren dus géén merchandise aan consumenten.

Het gebeurt namelijk ontzettend vaak dat mensen ons mailen/bellen of ze een trui van Marco Borsato, een sleutelhanger van Volkswagen of een banner van Within Temptation kunnen bestellen, met als hoogtepunt een telefoongesprek met een vrouw die maar bleef vragen naar welk rekeningnummer ze nou het geld over moest maken, want de (hierbovengenoemde) trui moest wel op tijd binnen zijn, het was namelijk een kadootje.

Dus, hierbij nog eenmaal; wij produceren alléén voor de copyrighthouder of gemachtigden. Bestellingen van losse artikelen van bands of artiesten kun je dus NIET bij ons plaatsen.

Deze post is geschreven door

Ik ben de oprichter en voormalig eigenaar van Merchandise.nl. Momenteel ondersteun ik de nieuwe eigenaars 1-2 dagen per week om resultaten te boeken op internet en het meest uit hun diverse websites te halenl. Je kunt meer over mijn diensten lezen op mijn eigen website Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en heb ik met vier compagnons de hardste businessclub van Nederland, de Metal BusinessClub!

Ik schreef al 346 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | LinkedIn

Geen reacties op “de grote verwarring…”

  1. Pim says:

    Hoeveel kost een dekbedovertrek van Jantje Smit?

  2. David says:

    Maar is het nou nog gelukt met die trui of niet?

  3. Richard says:

    hehehe die trui… we kunnen er nu nog om lachen 😀

    Pim; weet je zeker dat je er al aan toe bent om afstand te doen van je Sesamstraat dekbed?

  4. Pim says:

    Ja hoor. Daar slaap ik al jaren niet meer onder. Damn, wat was dat een mooi dekbed.