Over merchandise en merchandising

Een toonbeeld van ironie…

 

Op 10 januari 2005 is de website Webveilingen.nl gelanceerd; een nieuwe unieke veilingsite die curatoren en bedrijven in staat stelt om inboedels, bedrijfsactiva en restpartijen te koop te zetten.

Faillissementsverkopen dus. Ik bezocht deze site regelmatig, en tot mijn verbazing ontving ik zojuist onderstaande mail, waarbij ik een glimlach wegens de ironie niet kon onderdrukken:

Beste klant van Webveilingen,

Wij, Onlineveilingmeester.nl, hebben het klantenbestand van het failliete internetveilingbedrijf Webveilingen overgenomen.

We willen u als liefhebber van online veilingen graag welkom heten bij Onlineveilingmeester.nl.

Lees alle informatie op onze site en schrijft u zich direct bij ons in.

Nu inschrijven!

Bent u op zoek naar goederen of wilt u goederen verkopen? Kijk dan op www.onlineveilingmeester.nl

Met vriendelijke groet,

Onlineveilingmeester.nl

Desalniettemin een vervelende zaak voor de vorige eigenaren natuurlijk, succes bij het vervolgen van jullie loopbanen!

Deze post is geschreven door

Ik ben de eigenaar van Merchandise.nl. Naast dit blog (dat vakgerelateerd is) blog ik ook op Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en schrijf ik incidenteel voor Marketingfacts.nl.

Ik schreef al 344 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | Google+ | LinkedIn

Geen reacties op “Een toonbeeld van ironie…”

  1. David says:

    Hahaha, geniaal!