Over merchandise en merchandising

Subtiele boodschappen in je product verwerken.

 

Het blijft slim, en leuk, om op een label of id-plaatje een subtiele humoristische boodschap te verwerken; in 2006 heb ik al eens geblogd over een label met ‘wasinstructies’, en zojuist kreeg ik deze afbeelding te zien van een oude Earth gitaarversterker (volgens mij bestaat het merk niet meer):

In de reacties staat ook een leuke (thanks Rik!):

Deze post is geschreven door

Ik ben de oprichter en voormalig eigenaar van Merchandise.nl. Momenteel ondersteun ik de nieuwe eigenaars 1-2 dagen per week om resultaten te boeken op internet en het meest uit hun diverse websites te halenl. Je kunt meer over mijn diensten lezen op mijn eigen website Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en heb ik met vier compagnons de hardste businessclub van Nederland, de Metal BusinessClub!

Ik schreef al 347 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | LinkedIn

Geen reacties op “Subtiele boodschappen in je product verwerken.”

  1. Richard says:

    slim dus omdat mensen er over praten, en bloggen 😉

  2. RikFTK says:

    Ik moest laatst behoorlijk hard lachen om dit shirtlabel:

    http://www.yourfunnystuff.com/wp-content/uploads/2009/05/top-gear-shirt-label.jpg