Over merchandise en merchandising

Subtiele boodschappen in je product verwerken.

 

Het blijft slim, en leuk, om op een label of id-plaatje een subtiele humoristische boodschap te verwerken; in 2006 heb ik al eens geblogd over een label met ‘wasinstructies’, en zojuist kreeg ik deze afbeelding te zien van een oude Earth gitaarversterker (volgens mij bestaat het merk niet meer):

In de reacties staat ook een leuke (thanks Rik!):

Ontvang meer informatie
Voer hieronder je gegevens en je vragen in en we komen er snel bij je op terug!

Deze post is geschreven door

Ik ben de eigenaar van Merchandise.nl. Naast dit blog (dat vakgerelateerd is) blog ik ook op Theuws.com. Daarnaast geef ik workshops en schrijf ik incidenteel voor Marketingfacts.nl.

Ik schreef al 339 posts op Brand Merchandise.

Volg mij: Twitter | Google+ | LinkedIn

2 reacties op “Subtiele boodschappen in je product verwerken.”

  1. Richard says:

    slim dus omdat mensen er over praten, en bloggen 😉

  2. RikFTK says:

    Ik moest laatst behoorlijk hard lachen om dit shirtlabel:

    http://www.yourfunnystuff.com/wp-content/uploads/2009/05/top-gear-shirt-label.jpg